marți, 7 februarie 2012

Dragon Boat

Marti. Ora 6 dimineata. Lumina zilei de abia incepe sa isi faca simtita prezenta. Echipa de "dragon boat" iese la antrenament. Este singura perioada a zilei in care au timp, in care marea e linistita, si nu ii derajneaza nimeni. Nimeni, in afara de mine!

Lyn mi-a spus de ei. M-am trezit la 5 jumate si am ajuns pe plaja la 6 fara zece. Marea era retrasa mult de tot; fata de cum imi aduceam aminte ca este in timpul zilei, mai puteam sa merg vreo 50 de metri inspre larg. Ei s-au dus chiar acolo, unde valurile mici intalnesc nisipul la ora aceea, si au inceput sa se incalzeasca. Radeau si glumeau. Se vedea ca fac ceea ce fac de placere. Barca era lunga, de vreo 15 metri, iar vaselele foarte scurte. Erau asezati in 10 randuri de cate doi, plus un carmaci in spate.

Au impins barca in mare, s-au invartit putin prin zona plajei, apoi au disparut rapid dincolo de raza mea vizuala, fara sa am cum sa ii pot ajunge. Totusi dimineata, odata cu soarele nou, se intampla lucruri pe care nu le vezi oricand. Da, pot sa spun ca la ora 6 dimineata, plaja arata ca o alta lume.


drg_01

drg_02

drg_03

drg_04

drg_05

Am plecat de pe plaja, am intrat la Zuzuni, si mi-am luat o omleta. Era deja ora 7, ziua incepea sa isi arate culorile, iar eu puteam la fel de bine sa mananc sau nu acum. Insa voiam sa mai dorm cateva ore, iar dupa aceea stiu ca nu as mai fi avut rabdare sa mananc.

Dupa jumatate de ora, am iesit din restaurant, si cand am ridicat ochii spre plaja, deja lumea rasaritului lasase loc lumii reale din fiecare zi. Oamenii iesisera sa alerge, sa se plimbe, sa isi aseze prosoapele pe sezlonguri, sau sa manance.

Niciun comentariu: