sâmbătă, 6 noiembrie 2010

O dimineata la Curtea de Arges


Astazi a fost foarte cald pentru perioada asta a anului. Asa ca am putut sa ma prefac cu usurinta ca este o zi de vara torida, cat timp am fost la Curtea de Arges si am profitat de cerul senin si optimist. Oraselul micut, linistit, cu oameni care te ignora cu succes, m-a gazduit in cele cateva ore in care am inlocuit asteptarea cu descoperirea si cu contemplarea.

Nu mai fusesem in acest loc in timpul vietii mele constiente, asa ca au fost unele lucruri care au putut sa ma impresioneze in mod original; de la orbul care cersea la manastire si pe care l-am vazut mai apoi plimbandu-se prin oras, detaliile in care au fost realizati peretii exteriori ai manastirii; meciul de fotbal in cine-stie-ce-liga care se joaca indiferent daca este cineva interesat sau nu de asta sau taietorii de lemne suspendati. Toate in 2 ore in care am avut timp si de o cafea la o terasa umbrita (da, era suficient de cald ca sa se fi deschis terasele, si da, este chiar 6 noiembrie). La ora 3 jumate eram inapoi in aglomeratul Bucuresti, facandu-mi drum printre masinile nervoase si oamenii dispretuitori.



















Niciun comentariu: